بهترین کامپیوتر آل این وان چه خصوصیاتی دارد؟

بهترین کامپیوتر آل این وان چه خصوصیاتی دارد؟
کامپیوترها ابزاری هستند که در دو دهه اخیر طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و تقریباً می‌توان گفت در اکثر خانه‌ها و ادارات یافت می‌شوند. این نوع محصولات بسیار پرکاربرد بوده و کاربران می‌توانند از امکاناتشان کارهای روزمره و تفریحات خود را انجام دهند. کامپیوترها انواع مختلفی دارند که می‌توان به مدل‌های کامپیوتر کیس دار یا خانگی، لپ‌تاپ و کامپیوتر آل این وان اشاره کرد.
همه ما میدانیم که کامپیوترهای همراه با کیس بسیار سنگین و غیر قابل جابه‌جایی هستند و همچنین مشکلی که در لپ‌تاپ‌ها وجود دارد این است که احتمال دارد صفحه نمایش کوچک آن‌ها مورد رضایت برخی از کاربران مشاغل قرار نگیرند به همین دلیل شرکت‌های سازنده تجهیزات کامپیوتر در دنیا تصمیم به تولید محصولی کنند که علی‌رغم اندازه کوچک از صفحه نمایش بزرگ‌تر و برخی از قابلیت‌های خاص برخوردار باشند.
درصورتی‌که می‌خواهید با بهترین مارک کامپیوتر آل این وان و یک کامپیوتر بدون کیس خوب آشنا شوید تا انتهای این مقاله که توسط کارشناسان ما در جالبو محیا شده است، همراه باشید.

مشخصات اصلی برای انتخاب بهترین کامپیوتر آل این وان

شما همانند خرید لپ تاپ و جمع‌آوری کیس کامپیوتر باید برخی از مشخصات اصلی یک کامپیوتر را بررسی نمایید تا محصولی مطابق با نیازتان خریداری نمایید. کامپیوترهای آل این وان همان‌طور که گفته شد به‌منظور مصارف مختلفی تولید شده‌اند و با مشخصات فنی گوناگونی در بازار موجود هستند. در ادامه این مقاله شما را با برخی از مشخصات مهم برای خرید این نوع محصولات آشنا خواهیم کرد تا بتوانید بهترین کامپیوتر آل این وان را برای خود انتخاب نمایید پس با ما همراه باشید.

پردازنده

پردازنده که به عنوان قلب تپنده یک سیستم کامپیوتری شناخته می‌شود، توسط دو شرکت قدرتمند Intel و AMD تولید شده و به طور انحصاری بازار فروش پردازنده را در اختیار خود قرار داده‌اند. پردازنده‌های اکثر کامپیوترهای آل این وان را کمپانی Intel تولید می‌کند؛ اما در این میان محصولاتی را نیز می‌توانید پیدا کنید که شرکت سازنده پردازنده آن‌ها Amd است.
به طور معمول از پردازنده‌های کم مصرف و بهینه در ساخت این محصولات استفاده می‌شود تا علاوه بر مصرف برق کمتر کارایی بهتری را نیز داشته باشد. باید در نظر داشته باشید که پردازنده‌های اینتل هم‌اکنون در مدل‌های مختلفی که شامل مواردی همچون Pentium،celeron و در مدل‌های قدرتمندتر و بالاتری نظیر core i3,i5,i7 موجود هستند و شما می‌توانید محصولی را بر اساس نیاز و مقدار قدرت کامپیوتر خریداری نمایید.

حافظه رم

رم یکی از مهم‌ترین قطعات کامپیوتر به‌حساب می‌آید که بدون وجود آن استفاده از رایانه ممکن نیست. رم در مدل‌های مختلفی که در برخی از آن‌ها سرعت بالاتر است و در برخی دیگر مصرف انرژی کمتر، تولید می‌شوند و در ظرفیت‌های گوناگونی موجود هستند.
رم بالا سبب می‌شود تا شما بتوانید کار‌های متنوع‌تری را به طور هم‌زمان با استفاده از کامپیوتر خود انجام دهید. مزیت دیگر رم این است که به اجرای هرچه روان‌تر برنامه‌ها و بازی‌ها کمک خواهد کرد. با این تفاسیر درصورتی‌که به دنبال خرید کامپیوتر بدون کیس خوب هستید باید در نظر داشته باشید که مقدار رم بالاتر به منزله اجرای روان‌تر کامپیوتر و برنامه‌های پشت زمینه است. کامپیوترهای بدون کیس با ظرفیت رم گوناگونی شامل 4 گیگابایت،8، 16 و در برخی از آن‌ها 32 عرضه شده و شما باید بر اساس نیازتان در میان این محصولات، کامپیوتر موردعلاقه خود را انتخاب نمایید.

کارت گرافیک

کارت گرافیک یکی دیگر از بخش‌های حیاتی و مهم در کامپیوترها است که حضور آن‌ها نیز در کامپیوتر آل این وان مشهود است. اکثر کامپیوترهای آل این وان به‌منظور کاربردهای فروشگاهی یا اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند و پس نباید انتظار داشت که این محصولات از پردازنده گرافیکی قدرتمندی برای اجرای برنامه‌های سنگین همچون فتوشاپ و بازی‌های سنگین خیره کننده ظاهر شوند. معمولاً در کامپیوترهای آل این وان از یک کارت گرافیک کم‌مصرف و در اصطلاح کار راه‌انداز استفاده می‌شود که می‌تواند از پس اکثر کارهای روزمره فروشگاهی و اداری برآمده و نیاز کاربران خود را برطرف سازند.

ذخیره سازی

در کامپیوترهای آل این وان قطعه‌ای با نام هارد به‌منظور ایجاد فضای ذخیره سازی وجود داشته و در ظرفیت‌های مختلفی موجود هستند. نکته‌ای که باید در خصوص هارد‌های کامپیوتر آل این وان در نظر داشته باشید این است که با ظرفیت‌ها و سرعت‌های مختلفی که با عنوان hdd و ssd شناخته می‌شود و مدل hdd ظرفیت بیشتر و مدل ssd سرعت بیشتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
فضای ذخیره‌سازی کامپیوتر‌های آل این وان معقول هستند و بر اساس مدل و برند در ظرفیت‌های 500 گیگابایت تا 2 ترا بایتی موجود هستند. در نظر داشته باشید درصورتی‌که نیازمند به فضای ذخیره‌سازی بیشتر هستید می‌توانید با استفاده از یک هارد اکسترنال و اتصال به این کامپیوترها گنجایش حجم مورد نیاز خود را افزایش دهید یا این حتی می‌توان این قطعات را تعویض کرد و ارتقا داد.

صفحه لمسی

در برخی از مدل‌های کامپیوتر آل این وان صفحه‌نمایش‌هایی باقابلیت لمس دارند که کار برخی از شاغلین را آسان‌تر کرده است. به این منظور صفحه نمایشی تمام لمسی با حساسیت بالا در این نوع از کامپیوترها در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است.

راهنمای خرید کامپیوتر آل این وان

در این بخش از مقاله ما دو تا از بهترین کامپیوترهای آل این وان مهندسی و اداری و دو تا از برترین آن‌ها برای مصارف خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با بتوانید به‌راحتی خرید کامپیوتر آل این وان را انجام دهید.

بهترین کامپیوترهای آل این وان برای کاربری مهندسی

Apple iMac 24-inch M1

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کامپیوترهای آل این وان که برند آن به‌عنوان بهترین مارک کامپیوتر آل این وان شناخته می‌شود، محصولی لاکچری و بسیار جذاب با دارا بودن قابلیت‌های منحصر به فرد است که بسیار باکیفیت بوده و اکثر نیازهای شما را برطرف خواهد ساخت. این مدل از کامپیوترهای آل این وان در مشخصات مختلفی در بازار موجود است که شما می‌توانید بر اساس نیازتان و قدرت پردازنده، محصولی کاربردی را انتخاب نمایید.

مک ال این وان

Dell XPS 27 AIO

این محصول با داشتن صفحه 27 اینچی که نسبت به دیگر محصولات بزرگ‌تر بوده و مناسب مصارف صنعتی است از صفحه‌نمایش لمسی و پردازنده قدرتمند برخوردار بوده که شما عزیزان می‌توانید این محصول را در مدل‌های مختلف سفارش دهید. نیاز به ذکر است که این محصول که به‌عنوان بهترین کامپیوتر آل این وان رومیزی شناخته می‌شود از سیستم‌عامل ویندوز برخوردار بوده که بسیار برای استفاده در ایران مناسب است.

دل آل این وان

بهترین کامپیوترهای آل این وان برای کاربری خانگی

کامپیوترهای آل این وان با مشخصات ضعیف‌تری نیز هستند که از قیمت پایین‌تری برخوردار بوده و به‌عنوان کامپیوتر آل این وان خانگی شناخته می‌شوند.

HP Pavilion 24-inch All-in-One Computer

این محصول با دارا بودن صفحه 24 اینچی لمسی و همچنین اسپیکرهای بسیار قدرتمند، برای کاربری خانگی بسیار مناسب واقع شده و در مشخصات مختلفی موجود است. این سری از کامپیوترها دارای کارت گرافیک قدرتمندی نیستند اما به‌خوبی از پس کارهای روزمره شما برخواهند آمد.

اچ پی ال این وان

HP 22-inch All-in-One Desktop Computer

این محصول که به‌عنوان برادر کوچک‌تر HP Pavilion 24-inch شناخته می‌شود، در عملکرد کلی بسیار موفق بوده و توانسته با قیمت اقتصادی و به‌صرفه خود نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. در صورتی که نمی‌خواهید با استفاده از کامپیوتر آل این وان خود به انجام کار‌های سنگین بپردازید، این محصول برای شما بسیار مناسب بوده و می‌توانید در صرف هزینه‌ها نیز صرفه جویی داشته باشید. این محصول شامل یک کیبورد و موس نیز که در جعبه محصول قرار گرفته است، نیز می‌شود.
سخن آخر
در این مقاله که برای شما کاربران عزیز و گرامی تدارک دیده شده بود، با مفهوم کامپیوتر آل این وان آشنا شدید و دانستید که هنگام خرید باید به چه مشخصات فنی دقت داشت. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه ما و بخش کامپیوتر آل این وان طیف وسیع و متنوعی از این محصولات را مشاهده کرده و در صورت علاقه، خرید خود را انجام دهید.
از اینکه تا انتهای این مقاله با همراه بودید متشکریم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد