بهترین لپ تاپ های خانگی کدام هستند؟

بهترین لپ تاپ های خانگی کدام هستند؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی و آسان‌تر شدن امور از قبیل کار کردن و سرگرمی، نیاز خانواده‌ها و افراد به لپ‌تاپ بیشتر از هر وقت دیگری شده است. در قرن 21 که ما در آن زندگی می‌کنیم، بسیاری از کارها به‌صورت اینترنتی و با استفاده از یک لپ‌تاپ قابل انجام هستند. دلیل معروف شدن این کالا برای آن است که لپ تاپ‌ها جمع‌وجور هستند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را در هرجایی با خود حمل نمایید؛ زیرا با استفاده از آن‌ها می‌توانید در هر جا و مکانی از قبیل خانه، محل کار، مسافرت و ... به انجام امور و کارهای خود بپردازید.

یکی از انواع لپ تاپ‌ها که به‌منظور انجام کارهای سبک مورداستفاده قرار می‌گیرد، لپ تاپ خانگی نامیده می‌شود. در این مقاله که توسط کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی جالبو برای شما عزیزان محیا شده است به بررسی خصوصیت و انواع بهترین لپ تاپ های خانگی 2021 خواهیم پرداخت.


برای مشاهده انواع لپ تاپ های خانگی روی لینک کلیک کنید.

یک لپ‌تاپ خانگی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

لپ تاپ‌های خانگی، محصولاتی هستند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به انجام کلیه کارهای روزمره و سبک بپردازید و خیال راحتی در رابطه با قدرت و عملکرد آن‌ها داشته باشید. موضوعی که در قدم اول پیش از انتخاب لپ تاپ خانگی باید در نظر داشته باشید این است که لپ تاپ‌ها از دو سیستم‌عامل متفاوت ساخته‌شده‌اند که سیستم‌عامل ویندوز در اکثر لپ تاپ‌های موجود در بازار و مک او اس که تنها در لپ‌تاپ‌های شرکت اپل مورداستفاده قرار می‌گیرند.

به‌طورکلی می‌توان گفت که سیستم‌عامل ویندوز یک سیستم‌عامل همه فن حریف و کاربردی است که برای مصارف خانگی می‌تواند بسیار مفید واقع شود.
پیش از آنکه به معرفی بهترین لپ تاپ های خانگی بپردازیم لازم است تا شما با برخی دیگر از ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید با استفاده از این راهنمای بهترین لپ تاپ های خانگی 1400 را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید یا هنگام خرید حضوری بتوانید با اطلاعات کافی محصول موردنظر خود را انتخاب نمایید.

لازم است بدانید ک لپ‌تاپ‌های خانگی نیاز به کارت گرافیک قدرتمند ندارند و همین موضوع سبب خوش قیمت شدن آن‌ها شده است. در خصوص بهترین لپ تاپ های خانگی که رنج قیمتی 10 تا 20 میلیون تومان را دارا هستند، یک کارت گرافیک معمولی برای انجام کارهای سبک و نیمه سبک در آن‌ها به کار رفته است و به‌عبارتی‌دیگر به‌عنوان محصولات کار راه‌انداز شناخته می‌شوند اما دقت داشته باشید که انتظار بالایی برای انجام کارهای سنگین از قبیل نصب برنامه‌های سه‌بعدی و همچنین بازی‌ها را نباید داشته باشید. ویژگی دیگر لپ‌تاپ‌های خانگی وزن پایین آن‌ها است. به دلیل استفاده از مواد اولیه سبک اما درعین‌حال باکیفیت سبب شده تا حمل‌ونقل آن‌ها بسیار آسان باشد و شما عزیزان بتوانید با قرار دادن این لپ تاپ‌ها در کیف یا کوله، هرجایی که در نظر داشته باشید بدون دردسر آن‌ها را حمل نمایید.

موضوع دیگری که در رابطه با بهترین لپ‌تاپ‌های خانگی مطرح است، باتری به‌کاررفته در آن‌ها بوده که لازم است نسبت به دیگر انواع لپ‌تاپ از مدت‌زمان نگه‌داری شارژ بیشتری برخوردار باشند. به همین منظور به دلیل اینکه لپ‌تاپ موردنظر شما که برای کارهای خانگی قرار است تا مورداستفاده قرار گیرد از قطعات کم‌مصرف ساخته شده است، مدت زمان بیشتری را می‌توانید بدون برق با آن‌ها به کار کردن بپردازید. معمولا ظرفیت باتری لپ تاپ‌های خانگی 3 سلولی یا 4 سلولی هستند که می‌توانند 2 تا 4 ساعت بدون نیاز به آداپتور و برق شهری، کارهای مختلفی را پردازش نمایند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر لپ تاپ رم آن است که در لپ تاپ‌های خانگی از رم‌های کم‌مصرف با ظرفیت پایین‌تری نسبت به دیگر لپ تاپ‌ها استفاده می‌شود. برای آشنایی با بهتر شما با این موضوع لازم است تا توضیحاتی را ارائه دهیم. رم لپ‌تاپ در اصل وظیفه باز کردن چندین برنامه یا زبانه مرورگر را بر عهده دارد و هرچه ظرفیت آن‌ها که با واحد گیگابایت شناخته می‌شود، بالاتر باشد شما می‌توانید برنامه‌های بیشتری را با لپ‌تاپ خود اجرا نمایید. معمولاً ظرفیت رم لپ‌تاپ‌های خانگی 4 تا 12 گیگابایت هستند که شما عزیزان لازم است در قدم اول نیاز خود را در نظر بگیرید و درنهایت محصول موردعلاقه خود را انتخاب نمایید.

نکته مهم: لازم است بدانید که تنها قطعه قابل تعویض لپ‌تاپ همین رم و هارد آن‌ها است که شما عزیزان می‌توانید در صورت پایین بودن رم لپ تاپ بعدها نسبت به ارتقای آن‌ها اقدام فرمایید.

خرید هارد دیسک اینترنال

پردازنده که به‌عنوان مغز و محل پردازش لپ‌تاپ شناخته می‌شود در لپ‌تاپ‌های خانگی سعی شده است تا کم‌مصرف‌ترین و سریع‌ترین آن‌ها مورداستفاده قرار گیرد تا مدت‌زمانی که بتوانید بدون برق از آن استفاده کنید بیشتر شود. همان‌گونه که گفته شد قیمت لپ‌تاپ‌ های خانگی چیزی بین 10 تا 20 میلیون تومان است و شما میتوانید با توجه با این رنج قیمت بهترین لپ تاپ های خانگی را از بازار ایران خریداری نمایید.

بهترین برندها برای لپ تاپ‌های خانگی چیست؟

شرکت‌ها و برندهای مطرحی در سراسر جهان به طراحی و تولید بهترین لپ تاپ های خانگی 2021 مشغول هستند و ازجمله این برندها می‌توان به ایسوس، لنوو، دل و ایسر اشاره کرد. لازم است دقت داشته باشید که رنج قیمتی لپ‌تاپ‌های این کمپانی‌ها متفاوت است و انتخاب آن‌ها به سلیقه و نیاز خود شما بستگی دارد. در ادامه ما لپ‌تاپ‌های مختلفی را از رنج‌های قیمتی گوناگون برای شما عزیزان بررسی و معرفی کرده‌ایم تا بتوانید خرید لپ تاپ موفق و راضی‌کننده‌ای را تجربه نمایید.

بهترین لپ تاپ خانگی با سیستم‌عامل ویندوز

لنوو

Lenovo Ideapad L3 celeron - 15 Inch1.

یکی از محبوب‌ترین برند تولیدکننده لپ تاپ، لنوو نام دارد و این شرکت توانسته با تولید این لپ‌تاپ خوش قیمت فروش بسیار بالایی را تجربه نماید. این لپ‌تاپ که از طراحی دل‌نشین و کیفیت ساخت بالا برخوردار است به‌عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های خانگی تا 10 میلیون تومان شناخته می‌شود. ازجمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده سریع و کم‌مصرف Celeron که به‌جرئت می‌توان گفت از پس کلیه کارهای سبک برخواهد آمد، اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ظرفیت حافظه داخلی بالای آن است که شما عزیزان می‌توانید تا 1 ترا بایت اطلاعات را ذخیره‌سازی نمایید.

لپ تاپ لنوو l3

این لپ تاپ اقتصادی که عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های خانگی تا 10 میلیون تومان را به یدک می‌کشد، دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده که بدون هیچ هنگی و کندی می‌توانید چندین زبانه مرورگر یا دو الی 3 برنامه را به‌طور هم‌زمان اجرا نمایید.

2. Lenovo IP3 - 15 inch Laptop

یکی دیگر از لپ تاپ‌های خوش‌ساخت و قیمت مناسب شرکت لنوو Lenovo IP3 نام دارد. این لپ تاپ 15 اینچی به‌عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌ های خانگی تا 20 میلیون تومان شناخته می‌شود و نسبت به قیمت آن‌ها ویژگی‌های بسیار جذابی را دارا است. از خصوصیات این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده قدرتمند نسل 5 اینتل و کارت گرافیک با ظرفیت 2 گیگابایت اشاره کرد. لازم است بدانید که این لپ‌تاپ نسبت به قیمت خود از ارزش خرید بالایی برخوردار است زیرا کارت گرافیک مجزا که درون لپ‌تاپ استفاده شده است، معمولاً گران‌قیمت هستند و در این قبیل لپ تاپ‌ها استفاده نمی‌شوند. ولی شرکت لنوو با قرار دادن کارت گرافیکی مناسب و اقتصادی، محصولی قدرتمند را به بازار روانه کرده که با استفاده از آن می‌توانید به انجام کارهای نیمه سنگین و انجام بازی‌های سبک بپردازید. باتری این لپ تاپ 3 سلولی بوده و مدت زمان 3 تا 5 ساعت کار بدون نیاز به شارژ را دارا است.

ایسوس

ASUS P1411CJA - 14 inch Laptop1.

شرکت ایسوس با معرفی و تولید این لپ تاپ، توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند و منجر به تجربه فروش فوق‌العاده این شرکت شود. این لپ تاپ 14 اینچی ایسوس با دارا بودن پردازنده قدرتمند i3 از شرکت پرآوازه اینتل محصولی را به بازار عرضه کرده که به‌جرئت می‌توان گفت از پس انجام اکثر کارهای خانگی برمی‌آید و می‌توانید برای تماشای فیلم و سریال یا استفاده از برنامه‌های آفیس از آن استفاده نمایید. این لپ تاپ به‌عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های خانگی تا 15 میلیون تومان شناخته می‌شود و درصورتی‌که مشکلی با 14 اینچ بودن آن ندارید، می‌تواند برای اکثر کارهای شما مفید واقع شود.

خرید لپ تاپ asus p1411cja

ASUS X515JF - 15 inch Laptop2.

درصورتی‌که به دنبال یک لپ‌تاپ همه‌فن‌حریف و کاربردی هستید و می‌توانید تا 20 میلیون تومان برای خرید لپ‌تاپ هزینه کنید، این مدل از برند معروف شرکت ایسوس می‌تواند برای شما بسیار مناسب و مفید واقع شود. این لپ تاپ با دارا بودن پردازنده نسل جدید و سریع i5 به‌عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های خانگی تا 20 میلیون تومان شناخته میشود. لازم به ذکر است که به دلیل وزن بسیار کم آن که حدود 1.8 کیلوگرم است، به‌راحتی قابل جابجایی بوده و می‌توانید در هر جا و مکانی آن را همراه با خود داشته باشید.

ایسر

ACER Aspire 3 A315 - 15 inch Laptop1.
درصورتی‌که شما عزیزان به دنبال یک لپ تاپ با قیمت مناسب و بسیار قدرتمند هستید، خرید لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315 می‌تواند برای شما مفید و بسیار کاربردی باشد. این لپ‌تاپ با دارا بودن پردازنده شرکت معروف ای ام دی که تولید کننده پردازنده‌هایی با قیمت اقتصادی و معقول است توانسته سهم زیادی از بازار فروش لپ تاپ‌های اقتصادی را از آن خود کند. این محصول با دارا بودن پردازنده ryzen3 از شرکت AMD نیاز کاربران را برای انجام انواع و اقسام کارها رفع کرده و بدون هیچ مشکلی اکثر برنامه‌های موردنیاز شمارا اجرا خواهد کرد. نیاز به ذکر است که ظرفیت رم این لپ‌تاپ 12 گیگابایت است و می‌توان گفت که به‌عنوان بهترین لپ تاپ خانگی تا 15 میلیون تومان به شمار می‌آید که با چنین مشخصاتی به بازار عرضه شده است.

خرید لپ تاپ ایسر aspire 3 a315

بهترین لپ تاپ خانگی با سیستم عامل مک

Apple MacBook Air MGN63 2020
سیستم عامل مک که به‌طور انحصاری در لپ‌تاپ‌های شرکت اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌توان به‌عنوان یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین سیستم‌عامل‌های موجود در نظر گرفت. این لپ‌تاپ با دارا بودن صفحه‌نمایش 13 اینچی فوق‌العاده باکیفیت و همچنین پردازنده سریع و قدرتمند به‌خوبی از پس اکثر کارهای خانگی برآمده و نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. لازم است بدانید که لپ‌تاپ‌های شرکت اپل از قیمت بالایی برخوردار هستند اما این لپ‌تاپ نسبت به دیگر مدل‌ها اقتصادی‌تر بوده و برچسب قیمتی زیر 30 میلیون تومان را دارا است.

سخن آخر

در این مقاله که توسط کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی جالبو برای شما عزیزان محیا شده بود به بررسی ویژگی و قیمت بهترین لپ تاپ های خانگی 2021 پرداختیم و شما را با برندهای مختلف و مدل‌های جذاب آن‌ها اشدا کردیم. شما عزیزان می‌توانید کلیه لپ‌تاپ‌های ذکرشده را با بهترین قیمت از وب‌سایت ما خریداری فرمایید. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، متشکریم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد