بهترین لپ تاپ های اداری را با چه قیمتی می توان تهیه کرد؟

بهترین لپ تاپ های اداری را با چه قیمتی می توان تهیه کرد؟
انتخاب درست بهترین لپ تاپ‌های اداری بسیار حائز اهمیت است؛ این لپ‌تاپ‌ها باید بادوام، ایمن، سبک و قدرتمند باشند و باتری قوی نیز داشته باشند؛ لپ‌تاپ اداری باید بتواند در طول روز پا به پای کارمند کار کند، باعث خستگی و کلافه شدن کارمندان اداره نشود و در روند کار آن‌ها اختلال ایجاد نکند.
در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم بهترین لپ تاپ‌ های اداری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند و به معرفی بهترین لپ تاپ های اداری ۲۰۲۱ بپردازیم.

برای مشاهده انواع لپ تاپ های اداری روی لینک کلیک کنید.

ویژگی یک لپ‌تاپ اداری مناسب چیست؟

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که هنگام خرید لپ تاپ اداری باید به آن توجه کنید بررسی ویژگی‌ها و قیمت بهترین لپ تاپ های اداری است. موضوع دیگری که باید مدنظر قرار دهید این است که از این لپ‌تاپ دقیقاً برای چه‌کاری می‌خواهید استفاده کنید؟ پاسخ این سؤال، بسیاری از ویژگی‌ها و جزئیات مربوط به لپ‌تاپ موردنیاز را برایتان روشن می‌کند؛ به‌عنوان مثال در صورتی که شما در طول روز مجبور هستید چندین بار مکان خود را تغییر دهید و لپ‌تاپ خود را به جاهای مختلف ببرید، سبک بودن ویژگی است که باید مدنظر قرار دهید، یا درصورتی‌که ساعت‌های طولانی از روز کار شما با این لپ تاپ است، باتری قدرتمند باید از فاکتورهای مورد نظرتان باشد.
پس از این که به این سؤال پاسخ دادید، دقت کنید که برای خرید لپ تاپ فضای هارد، وضوح و اندازه صفحه نمایش، RAM به کار رفته در آن، سرعت پردازنده و همان‌طور که پیش‌ازاین هم ذکر شد وزن و باتری آن را مدنظر قرار دهید. در ادامه به بررسی جزئیات برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.
هارد: هارد حافظه لپ‌تاپ است که تمام اطلاعات و داده‌های مربوط به کار و پروژه‌های شما بر روی آن ذخیره می‌شود؛ در صورتی که پروژه‌هایی با حجم بالا انجام می‌دهید، نیاز به هاردی با ظرفیت بالا دارید، در صورتی که صرفاً برای نوشتن گزارش‌های روزانه و نامه‌های اداری از آن استفاده می‌کنید، ظرفیت آن چندان حائز اهمیت نیست.
رم: رم نیز مانند هارد با توجه به اینکه لپ تاپ برای انجام پروژه‌های سنگین قرار می‌گیرد یا خیر، متفاوت است. نکته‌ای که در رابطه با رم وجود دارد این است که با توجه به فضایی که نرم افزارهای مختلف در آن اشغال کرده‌اند، ممکن است باعث کند شدن عملکرد سیستم شود، در این شرایط کافیست آن را ارتقا دهید.
پردازنده: پردازنده یا همان CPU، از مهم‌ترین اجزای کامپیوتر است که وظیفه محاسبات و اجرای برنامه‌ها بر عهده این قطعه است. پردازنده‌ها می‌توانند ۳ هسته تا ۹ هسته‌ای باشند. هنگامی‌که پردازنده در حال فعالیت است، هر هسته کار متفاوتی را در پردازنده انجام می‌دهد؛ درواقع هر چه تعداد هسته پردازنده بیشتر باشد آن پردازنده عملکرد بهتری دارد، اما باید به این نکته هم توجه کرد که به همان میزان قیمت آن نیز بیشتر می‌شود و برای کارهای اداری نیاز چندانی به پردازنده با تعداد هسته‌های بالا نیست و ۵ هسته‌ای هم می‌تواند مناسب کار شما باشد.
هنگام انتخاب یک لپ تاپ اداری تمرکز بر قیمت می‌تواند انتخاب‌های شما را محدود کند و باعث شود که درنهایت کارایی لازم را دریافت نکنید؛ بهتر است هنگام خرید لپ‌تاپ، تمرکز را بر انتخاب لپ‌تاپی بگذارید که بتوانید طولانی‌مدت، بدون دردسر و مشکل از آن استفاده کنید.

معرفی بهترین لپ‌‌تاپ‌های اداری

بهترین لپ تاپ های اداری ۲۰۲۱ کدام‌اند؟ در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از بهترین لپ تاپ های اداری ۲۰۲۱ با سیستم عامل ویندوز و مک می‌پردازیم؛ همچنین به قیمت بهترین لپ تاپ های اداری در ۲۰۲۱ نیز اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین لپ تاپ اداری با سیستم عامل ویندوز

در این بخش با برخی از برترین برند‌ها و مدل‌هایی که برای استفاده اداری مناسب است، آشنا خواهیم شد.

لنوو

در دنیای امروز که عملکرد سریع، طراحی زیبا، وزن سبک و کیفیت خوب صفحه نمایش بسیار مهم است، لنوو توانسته به خوبی خود را نشان دهد و با سری مدل‌های مختلف، برای هر کاربری یک لپ تاپ ارائه دهد. لپ تاپ‌های سری Thinkpad یکی از این مدل‌ها است که توانسته مورد قبول واقع شود؛ علاوه بر آن سری لپ‌تاپ‌های لنوو مدل Ideapad جز بهترین لپ تاپ های اداری تا ۱۰ میلیون تومان هستند.
برای خرید لپ تاپ لنوو باید بدانید که سری ideapad تعداد زیادی از مدل‌ها را در بر می‌گیرد، یکی از لپ‌تاپ‌های این سری برای استفاده اداری مدل IdeaPad L3 است. طراحی زیبا، وزن سبک و ویژگی‌های سخت افزاری مناسب، این لپ‌تاپ را به یک لپ‌تاپ کاربردی برای استفاده روزانه تبدیل کرده است.

HP

از رقبای جدی لپ‌تاپ‌های لنوو، لپ‌تاپ‌های اچ پی هستند که در سایزهای مختلف، لپ‌تاپ‌هایی را برای نیازهای متفاوت کاربران تولید کرده است. لپ‌تاپ‌های hp عموماً از کیفیت خوبی برخوردارند. لپ‌تاپ‌های سری ZBook بهترین لپ‌تاپ‌های اداری تا ۱۵ میلیون تومان هستند؛ همچنین سری معروف Spectre با قیمت بالاتری نسبت به ZBook، بسیار با کیفیت و مناسب است. تمام مدل‌های این سری بدنه فلزی و محکم دارند و دقت صفحه نمایش بسیاری از مدل‌های آن Full HD است.

ایسر

ایسر یکی از برندهایی است که لپ‌تاپ‌های با کیفیت خوب و قیمت مناسب تولید می‌کند. سری لپ‌تاپ‌های Aspire از این برند از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای محیط کار و بهترین لپ تاپ های اداری تا ۱۵ میلیون تومان هستند. لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315 با پردازنده ۵ هسته‌ای، حافظه رم ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۱ ترابایت و باتری با شارژدهی نسبتا طولانی، یکی از بهترین‌های این برند است.

لپ تاپ ایسر

ام اس آی

ام اس آی سال‌هاست که با لپ‌تاپ‌های گیمینگ به معروفیت و محبوبیت زیادی رسیده است؛ اما سری گیمینگ تنها سری لپ‌تاپ‌های تولید شده توسط این شرکت نیست، سری لپ‌تاپ‌های مدرن با کیفیت بالا، بدنه فلزی و سخت افزار قابل قبول، از بهترین تولیدات این شرکت‌اند. هر کدام از لپ‌تاپ‌های این سری با قیمتی نسبتاً مناسب، یک گزینه با کیفیت و اقتصادی هستند.
لپ تاپ ام اس آی مدل 10A 15Modern که در آن از به‌روزترین قطعات سخت افزاری استفاده شده است، با وزنی سبک و قیمتی حدوداً ۲۰ میلیون تومان به یکی از پرطرفدارترین لپ‌تاپ‌های این برند و یکی از بهترین لپ تاپ های اداری ۲۰۲۱ تبدیل شده است‌.

لپ تاپ ام اس آی

ایسوس

ایسوس برندی است که لپ‌تاپ‌های بسیار متنوع در قیمت‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌کند تا بتواند برای هر نیاز مشتریان خود، محصولی برای ارائه داشته باشد و با هر بودجه‌ای که مد نظر دارند بتواند آن‌ها را همراهی کند؛ علاوه بر این‌ها، کیفیت خوب لپ‌تاپ‌های این برند آن را به یکی از محبوب‌ترین‌ها در بازار تبدیل کرده است.
خرید لپ تاپ ایسوس مدل  R565JF-EJ048 با پردازنده ۵ هسته‌ای، ۸ گیگ حافظه رم، یک ترابایت حافظه داخلی و دقت صفحه نمایش Full HD در کنار سخت افزارهای خوبی که در این سیستم استفاده شده است، انتخاب خوبی است و می‌تواند در طول روز برای کارهای اداری کارمندان را به خوبی همراهی کند.

بهترین لپ اداری با سیستم عامل مک

وقتی از بهترین لپ‌تاپ‌ها صحبت می‌شود، نمی‌توان نام لپ‌تاپ‌ها یکی از بهترین برندهای جهان یعنی برند اپل را نیاورد. سخت افزارهای با کیفیت، بدنه آلومینیومی، عمر طولانی باتری و بسیاری از موارد دیگر از ویژگی‌های این لپتاپ‌ها است؛ البته قیمت بالای مک بوک‌ها را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.
اگر در بین لپ‌تاپ‌های مک به دنبال یک لپ‌تاپ اداری خوب می‌گردید، مک بوک مدل MacBook Pro MYD92 با رم ۸ گیگابایت، ظرفیت داخلی ۵۱۲ گیگابایت، صفحه نمایش ۳.۱۳ اینچی و ویژگی‌هایی چون باریک و سبک بودن، برای این استفاده بسیار مناسب است و با توجه به فضا اندکی که اشغال می‌کند، جابجایی آن بسیار راحت است.

لپ تاپ مک

سخن پایانی
خرید لپ تاپ مناسب و کاربردی، برای هر استفاده‌ای، می‌تواند چالش برانگیز باشد. شما صرفا باید انتظارات خود را از آن لپ‌تاپ به‌خوبی بدانید و برای خود این موضوع را مشخص کنید که دقیقا برای انجام چه‌کارهایی، با چه نرم افزارهایی و چه مدت زمانی در روز قرار است که با آن کار کنید؛ بر اساس شرایطی که در نظر گرفته‌اید ویژگی‌های کلی لپ‌تاپ مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد و در نهایت بر اساس آن ویژگی‌ها، از بین برندهای محبوب و با کیفیت مانند لنوو، msi، ایسوس و سایر برندهای خوب بازار لپ تاپ مورد نظرتان را انتخاب کنید.
در این مقاله از سری مقاله‌های جالبو، تلاش کردیم تا شما را با بهترین لپ تاپ های اداری ۲۰۲۱ آشنا کنیم، به بررسی ویژگی‌های سخت افزاری لپ‌تاپ‌های اداری پرداختیم، با برندهای برتر موجود در بازار آشنا شدیم و بهترین لپ تاپ های اداری هر کدام از آن‌ها را بررسی کردیم. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد