مقایسه مادربرد گیگابایت و ایسوس

مقایسه مادربرد گیگابایت و ایسوس

در زمینه تولید مادربرد، همواره رقابت تنگاتنگی میان شرکت های بزرگ ایسوس و گیگابایت وجود دارد لذا در این بخش با بررسی و مقایسه مادربرد ایسوس و گیگابایت مشخص می کنیم که کدام مادربرد برای نصب روی کامپیوتر گزینه مناسب تری است.

قطعه کامپیوتری مادربرد چه کاربردی دارد؟

جهت نصب قطعات مختلف کامپیوتر، مادربرد به عنوان قطعه پایه عمل می کند، خرید قطعات کامپیوتری نظیر؛ منبع تغذیه کامپیوتر (Power)، پردازنده گرافیکی و پردازنده مرکزی را باید متناسب با مادربرد انتخاب نمود. مادربردهای گیمینگ با داشتن بیشترین قدرت و کارایی از بهترین مادربردها محسوب می شوند. این نوع مادربردها اسلات‌های کافی جهت ارتقا در آینده را دارند و لذا در آینده نیز می‌توان از آنها استفاده کرد. می توان به تعداد بیشتری از کارت گرافیک یا حافظه SSD را در مادربردهای گیمینگ جای داده و قدرت کیس کامپیوتر را افزایش داد.

قابلیت مادربرد گیگابایت چیست؟

یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در زمینه ساخت مادربرد، مادربرد گیگابایت است که خط تولید بسیار بزرگی در بازار دارد. همچنین خرید مادربرد گیگابات  در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. کمپانی گیگابایت بیشتر پردازنده‌های گرافیکی و مادربرد تولید می کند و تمرکز چندانی روی بخش لپ تاپ یا مانیتور خود ندارد.کمپانی معروف گیگابایت مادربردهای اینتل و AMD خود را همراه با محصولاتی مانند Z390 و X570 به بازارهای جهانی عرضه می کند. انعطاف پذیری بالای، خدمات پس از فروش عالی و امکان خرید نسخه‌های ارزان قیمت با اطمینان بالا از قابلیت های مادربرد گیگابایت است. مادربرد Z390 AORUS Pro  تولید کمپانی گیگابایت به صورت خاص با تنظیم  VRM 1 + 12 به بازار عرضه شده و می‌تواند قدرت اورکلاک ۹۹۰۰K را تامین کند و با طراحی زیبای خود مطابق با مادربردهای روز بازار به عنوان یکی از نمونه های قابل قبول گیگابایت شناخته می شود.

بررسی تفاوتهای مادربرد گیگابایت و ایسوس

ویژگی ها و قابلیت های  مادربرد ایسوس چیست؟

از قابلیت های مادربرد کمپانی ایسوس می توان به تولید اجزای متنوع برای مادربردها، طراحی ظریف، تولید مادربردهایی با عملکرد بالا همراه با ماژول‌های VRM و پشتیبانی از سیستم RGB اشاره کرد. 

 سری‌های مختلف مادربردهای شرکت گیگابایت کدام اند؟

مادربردهای گیگابایت در ۵ دسته اصلی تولید می شوند که از این ۵ دسته، مادربردهایAORUS Gaming برای بازی‌های فوق العاده سنگین و گرافیکی کاربرد دارند، مادربردهای میان رده Gigabyte Gaming گزینه مناسبی برای اجرای اکثر بازی‌های روز بازار هستند و مادربردهای Ultra-Durable نیز دوام و پایداری بالایی داشته و گزینه‌های اتصال بسیار خوبی را فراهم می سازند. مادربردهای Embedded/IoT  برای کامپیوترهای آنبردی (onboard) که اولویت آنها اینترنت است، مناسب هستند. مادربردهای مخصوص سرور و ایستگاه کاری گزینه‌های پردازش و اتصال مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

سری‌های مختلف مادربردهای  شرکت ایسوس کدام اند؟

مادربردهای ایسوس در ۸ سری متفاوت تولید می شوند که مادربردهای TUF Gaming، ROG و Pro Gaming برای گیمرهای حرفه‌ای ساخته شده و قدرت بالایی برای پردازش و اجرای بازی‌های روز دنیا دارند، مادربردهای ASUS Prime، ProArt و The Ultimate Force، برای کارهای محاسباتی و انتظارات ساده‌ مناسب هستند. مادربردهای کم هزینه Commercial و Workstation مطابق با نامشان، قابلیت‌هایی مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

مادربردهای ایسوس و گیگابایت چه نوع تراشه ای دارند؟

تراشه‌های AMD، اینتل intel و انویدیا Nvidia تراشه های مورد استفاده در مادربردهای ایسوس و گیگابایت هستند که بهره گیری گیگابایت از تراشه انویدیا، سبب شده است تا این کمپانی بهترین مادربردهای گیمینگ را روانه بازار کند و محبوبیت بالایی در بازار کسب نماید.

مقایسه مادربرد گیگابایت و ایسوس از نظر مزایای استفاده چیست؟

مزیت های مادربرد گیگابایت نسبت به ایسوس کدام اند؟

از مزیت های مادربرد گیگابایت نسبت به ایسوس می توان به عملکرد بالاتر، قدرت بالاتر، عدم داشتن نقص در تولید، مقاومت بسیار بالا در شرایط سخت و ... اشاره کرد.

مزایای مادربرد ایسوس نسبت به گیگابایت کدام اند؟

از مزایای خرید مادربرد ایسوس نسبت به گیگابایت می توان به طراحی زیباتر، قیمت پایین تر، محصولات با تنوع بالا، ارزش خرید بالا در همه رده ها، سیستم هوشمند خنک کننده و ... اشاره کرد.

مقایسه مادربرد گیگابایت و ایسوس

ویژگی مادربردهای گیگابایت چیست؟

در بخش مقایسه مادربرد گیگابایت و ایسوس، ارائه ویژگی ها می تواند بسیار مهم باشد. از این رو در ادامه می توانید ویژگی های هر دو مادربرد را مشاهده کنید. از ویژگی مادربردهای گیگابایت‌ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

استفاده از پروفایل حافظه XMP

  • انواع مختلف پردازنده‌ها با قابلیت پشتیبانی
  • چیپ ست اینتل
  • قدرت بالا برای بازی و کارهای گرافیکی
  • سازگاری با سوکت های نسل های مختلف
  • داشتن بلوتوث و وای فای
  • سیستم نرم افزاری و سخت افزاری قوی

ویژگی مادربردهای ایسوس چیست؟

از ویژگی مادربردهای ایسوس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی بسیار زیبا
  • داشتن عملکرد چشم‌گیر و قوی
  • قیمت مناسب
  • تطابق و سازگاری اکثر قطعات مدرن بازار با این مادربردها
  • طراحی جذاب و ظریف
  • قابلیت اطمینان بالا
  • سیستم نرم افزاری ارزشمند
  • داشتن یک سیستم اتصال وای فای بسیار سریع
  • برخورداری از تکنولوژی‌های به روز
  • سیستم نرم افزاری خوب RGB 

تفاوت مادربرد ایسوس و گیگابایت چیست؟

بررسی مدل های مختلف از مادربردهای ایسوس و گیگابایت نشان می دهد که این دو برند تفاوت خاصی در زمینه عملکردی ندارند،  چنانچه کاربر گیمر حرفه ای باشد مادربردهای گیگابایت برای این منظور بهتر خواهند بود زیرا در فشار زیاد، عملکرد بهتری دارند. همچنین این مادربردها اگر در شرایط ویژه استفاده شوند انتظار می رود طول عمر بالایی داشته باشند.

 مادربردهای ایسوس با قیمت مناسب تری عرضه می شوند و از نظر عملکرد و دوام نیز کیفیت مناسبی دارند با این حال مادربردهای برند گیگابایت در زمینه عملکرد از مادربردهای ایسوس تا حدی بهتر هستند. چنانچه قیمت برای کاربر زیاد اهمیت نداشته باشد بهتر است که یک مادربرد از محصولات برند گیگابایت خریداری کند.

یک مادربرد با قیمت مناسب که بهترین عملکرد را داشته باشد می تواند از مادربردهای Asus انتخاب شود با این حال مدل انتخابی کاربر از هر برند در تعیین عملکرد و قیمت مادربرد بسیار تاثیرگذار است.

مقایسه مادربرد گیگابایت و ایسوس

بین مادربرد ایسوس و گیگابایت کدام بهتر است؟

اینکه کدام مادربرد بهتر است: به انتظارات کاربر از مادربرد، نوع استفاده و قیمت آن بستگی دارد زیرا هر دو برند‌ بسیار فوق‌العاده هستند و به راحتی نمی‌توان مدل مناسب از مادربردهای این کمپانی ها را انتخاب نمود اما به طور کلی مادربردهای ایسوس ضمن طراحی زیبا، قیمت مناسب تری دارند ولی مادربردهای گیگابایت از قدرت بیشتر و عملکرد بهتری برخوردار هستند.

در بین مدل های مختلف مادربرد گیگابایت کدام مدل بهتر است؟

اینکه کدام مدل این برند بهترین گزینه برای خرید است به انتظارات کاربر از مادربرد گیگابایت بستگی دارد از این رو کاربر باید ابتدا مدل های مختلف مادربرد گیگابایت را مورد بررسی قرار دهد و سپس با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب و سفارش دهد.

در بین مدل های مختلف مادربرد ایسوس کدام مدل بهتر است؟

به طور کلی کاربر ابتدا باید مدل های مختلف مادربرد، قیمت و ویژگی های این محصولات را مورد بررسی قرار دهد و سپس با توجه به هزینه ای که می تواند برای خرید پرداخت کند و همچنین سطح انتظارات خود، بهترین گزینه را انتخاب کند.

چگونه می توان مدل های مختلف مادربرد گیگابایت و ایسوس را خریداری نمود؟

وب سایت معتبر جالبو با عرضه بهترین قطعات کامپیوتر از برندهای مختلف، مدل های مختلفی از مادربردهای برند گیگابایت و ایسوس را به هموطنان ارجمند ارائه می دهد برای انتخاب مدل مورد نیاز از هر برند به صفحه فروش این محصولات جالبو مراجعه کنید.

ارسال مادربردهای گیگابایت و ایسوس چگونه است؟

پس از انتخاب مدل و برند مادربرد مورد نیاز خود با پرداخت هزینه آن از طریق درگاه های امن بانکی سایت جالبو، سفارش خود را می توانید ثبت کنید، پس از ثبت سفارش ما طبق اولویت زمانی این محصولات را برای شما ارسال خواهیم کرد.

آیا کیفیت مادربردهای گیگابایت و ایسوس سایت فروشگاهی جالبو تضمین شده هستند؟

به طور کلی تمام مدل های مادربردهای گیگابایت و ایسوس از سوی کمپانی تولید کننده این محصولات با گارانتی عرضه می شوند از این رو وب سایت فروشگاهی جالبو این محصولات را با تضمین اصالت کالا و در بسته بندی مناسب برای مشتریان خود به سراسر کشور ارسال می کند.

آیا وب سایت جالبو بازپرداخت وجه به مشتری را تضمین می کند؟

به دلیل کیفیت بالای کلیه محصولات جالبو در صورت عدم رضایت مشتری به هر دلیلی جالبو بازپرداخت وجه را انجام خواهد داد از این رو مشتریان ارجمند بدون نگرانی از کیفیت و اصالت کالای مورد نیاز خود می توانند به ثبت سفارش خود اقدام نمایند. 

ارسال سفارش مادربردهای گیگابایت و ایسوس از فروشگاه جالبو برای مشتری چقدر طول می کشد؟

پس از ثبت سفارش مشتری بلافاصله اقدامات لازم برای ارسال سفارش به آدرس مشتری انجام خواهد شد اما از آنجا که به دلیل بالا بودن تعداد سفارشات ثبت شده روزانه، اولویت ارسال با سفارشات ثبت شده است از این رو برای دریافت سریع تر سفارش خود از جالبو، سریع تر آن را ثبت کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد